Hvordan reklamerer du din reise?
Her finner du informasjon om hvordan du reklamerer en reise som ikke motsvarer dine forventninger.
Reklamere overnatting, arrangement eller annen lokal service på reisemålet
Er det noe du ikke er fornøyd med på reisemålet er det viktig at du gir beskjed om dette så raskt som mulig slik at den ansvarlige leverandøren får en sjanse til å ordne opp i det.
Begynn derfor alltid med å kontakte vår samarbeidspartner på reisemålet eller oss, og fortell hva det er du er misfornøyd med. Kontaktinformasjon finnes på din voucher. Hvis reklamasjonen din ikke kan håndteres på stedet må du kontakte oss på Kenzan Tours direkte.
Hvis du ønsker erstatningskrav kan du alltid reklamere reisen skriftlig til oss når du har kommet hjem. Din reklamasjon skal være tilgjengelig til oss senest to måneder etter hjemkomst. Send din mail til [email protected] eller send din reklamasjon til Kenzan Tours AB, Köpmangatan 10C, 722 15 Västerås, Sverige.
Reklamere fly
Gjelder din reklamasjon kun erstatning for forsinket fly, skadet eller forsvunnet bagasje eller andre ærender som angår flyreisen anbefaler vi at du kontakter flyselskapet direkte. Ditt ærende for en raskere og enklere behandlingsprosess når vi ikke er mellomleddet mellom deg og flyselskapet. Vil du heller reklamere via oss hjelper vi naturligvis til med det (gjelder kun ved kjøp av pakkereise).
Sykdom, skade eller tyveri
Gjelder din reklamasjon sykdom, skade eller tyveri skal du kontakte ditt forsikringsselskap.
Adress
Kenzan Tours
Skeppsbron 34
111 30 Stockholm
Organisationsnummer: 556954-0783
Kenzan Tours på Facebook
Kontakta oss
Telefon: 021-18 16 17
E-post: [email protected]
Telefontider
Mån-fre: 9−16
Besökstider
Mån−fre: 10−16, endast förbokade möten.